Увага!

      Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва розпочинає проведення комплексної оцінки розвитку дітей у приміщенні Закладу загальної середньої освіти №281  (бульвар Кольцова, 7Б, Київ, 03194).  

     У першу чергу буде проводитись обстеження дітей, які планують розпочати навчання у 2023-2024 навчальному році в 1-х класах. Потім поступово буде проводитись обстеження дітей іншого віку за запитом  батьків. На обстеження дітей батьків запрошують тільки за наявності реєстрації на Порталі ІРЦ ircenter.gov.ua. Тел. для зв'язку: 044-228-78-29; +380 (96) 047 85 10 

     Також у приміщенні ІРЦ № 8 Святошинського району м. Києва (проспект Перемоги, Київ, 03113) постійно проводиться прийом батьків щодо консультування та видачі висновків у четвер та п'ятницю з 9.00 до 15.00. Обідня перерва 12.30-13.00.


Використання у школі сучасних умов і методик для навчання дітей з особливими потребами

Повноваження, алгоритм та зміст діяльності ІРЦ (інклюзивно-ресурсного центру) визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 та установчими документами ІРЦ

Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру:

1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;

2) надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;

3) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;

4) ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань, за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;

5) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;

6) надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;

7) взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

8) надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги  таким дітям;

9) надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;

10) провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;

11) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.


Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва

Інклюзивно-ресурсний центр № 8

Святошинського району м. Києва

З 01.02.2019 офіційно розпочав працювати Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва (далі – ІРЦ № 8);

ІРЦ обслуговує дітей від 2-18 років;

ІРЦ розташований (тимчасово) та приймає за адресою: вул. Якуба Колоса 6-А; каб. 112, 113; тел. (044) 228-78-29; (044) 274-96-51, e-mail:irc8@ukr.net Директор ІРЦ: Трухан Альона Григорівна

ІРЦ працює за графіком: понеділок – п’ятниця з 8:30 до 17:00; обідня перерва 12:30-13:00

Прийом громадян

фахівцями ІРЦ № 8 Святошинського району м. Києва з усіх питань, що належать до їх компетенції.

Четвер П’ятниця

10:00-16:30

Проведення корекційно – розвиткової роботи та

психолого – педагогічної оцінки розвитку дитини.

Понеділок

Вівторок

Середа

Видача висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини

П’ятниця

 

Батькам або законним представникам для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку дитини, ви повинні надати такі документи:

1. Документ, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законного представника;

2. Свідоцтво про народження дитини;

3. Індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

4. Форму первинної облікової документації №112/«Історія розвитку дитини», затвердженої  МОЗ, у разі потреби – довідку від психіатра.

5. Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; висновок відповідних фахівців (якщо вони є).

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває  дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

1. Психолого-педагогічна характеристика дитина із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;

2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки;

3. Документи додаткових обстежень дитини.

Діти з 16-18 років мають право надати заяву самостійно.