Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва розпочинає проведення комплексної оцінки розвитку дітей у приміщенні Закладу загальної середньої освіти №281 (бульвар Кольцова, 7Б, Київ, 03194).
У першу чергу буде проводитись обстеження дітей, які планують розпочати навчання у 2023-2024 навчальному році в 1-х класах. Потім поступово буде проводитись обстеження дітей іншого віку за запитом батьків. На обстеження дітей батьків запрошують тільки за наявності реєстрації на Порталі ІРЦ ircenter.gov.ua. Тел. для зв'язку: 044-228-78-29; +380 (96) 047 85 10
Також у приміщенні ІРЦ № 8 Святошинського району м. Києва (проспект Перемоги, Київ, 03113) постійно проводиться прийом батьків щодо консультування та видачі висновків у четвер та п'ятницю з 9.00 до 15.00. Обідня перерва 12.30-13.00.
Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
2) надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;
3) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
4) ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань, за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
5) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
6) надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
7) взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
8) надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
9) надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
10) провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
11) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.
Інклюзивно-ресурсний центр № 8
Святошинського району м. Києва
З 01.02.2019 офіційно розпочав працювати Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва (далі – ІРЦ № 8);
ІРЦ обслуговує дітей від 2-18 років;
ІРЦ розташований (тимчасово) та приймає за адресою: вул. Якуба Колоса 6-А; каб. 112, 113; тел. (044) 228-78-29; (044) 274-96-51, e-mail:irc8@ukr.net Директор ІРЦ: Трухан Альона Григорівна
ІРЦ працює за графіком: понеділок – п’ятниця з 8:30 до 17:00; обідня перерва 12:30-13:00
Прийом громадян
фахівцями ІРЦ № 8 Святошинського району м. Києва з усіх питань, що належать до їх компетенції.
Четвер П’ятниця
10:00-16:30
Проведення корекційно – розвиткової роботи та
психолого – педагогічної оцінки розвитку дитини.
Понеділок
Вівторок
Середа
Видача висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини
П’ятниця
Батькам або законним представникам для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку дитини, ви повинні надати такі документи:
1. Документ, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законного представника;
2. Свідоцтво про народження дитини;
3. Індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
4. Форму первинної облікової документації №112/«Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідку від психіатра.
5. Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; висновок відповідних фахівців (якщо вони є).
У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
1. Психолого-педагогічна характеристика дитина із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки;
3. Документи додаткових обстежень дитини.
Діти з 16-18 років мають право надати заяву самостійно.